tisdag 24 april 2012

Kryper i kroppen....

Jag få lappsjuka snart.... heter det så?.....trodde att Elsa var piggare men nej...hon har feber och ont i halsen...oftast engång i månaden...vi har varit och kollat detta hos doktorn...men dem hittar inget...samma med Vera..fast hon få inte det lika ofta länge...ett tag hade hon ont i halsen varannan vecka.. tycker synd om dem...
Jag är rastlös..jag vill ha vuxen sällskap...kan inte bara stå på löpbandet eller virka...det kryper i kroppen...när jag var liten sa mamma att jag skulle springa några varv runt huset...undrar om jag gjorde det då.
Ätit min goda smoothie och ett kokt ägg...varför måste ägg lukta prutt..vidrig lukt..ägg kan man inte ta med till jobbet fast det brukar G göra och vi klagar på han....
Det är vår ute har precis varit ute med hundarna...Betty går lös...hon viker sig inte från min sida. Har aldrig varit med om så lättlärd hund...hon trotsar aldrig...och lyssnar underbar psyke...tror inte hon väntar valpar...Frank skjuter med lösa skott...det måste vara kemiska kastreringen som spökar fortfarande....det ska bli så roligt att få träna med Denise på fredag...jag är inte så stark i armarna..så fi få se hur det går.. no mercy...
Har betalat räkningrna också..pengarna räckte..så lyxfällan behöver inte komma...haha..hah..jag öppnar min post och betalar alltid räkningarna på engång när jag få lön....jag få väl hitta på något att göra.....inga hus i sikte..kollar hemnet flera gånger om dagen..snart ge jag upp....ska googla lite underbara inredningsbilder...förut hatade soffor ...med knappar på
men nu gillar jag det ...måste vara åldern...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar