lördag 21 april 2012

Lördag....

Gick upp rätt så tidigt hade tänk att gå en mil...men fastnade framför dator och beställde massa bilder..tänkte framkalla massa och göra album någon gång...så jag tränar lite senare. Jag har inte ätit något sött nu på två dagar...duktig me...Vi var på stan också...Fredrik köpte ett par nya tränings byxor och nya skor till mig..snäll man jag har.
Jag vaknar nu på nätterna och mina armar och händer värker och är jätte svullna...jättekonstigt...jag börjar misstänka att jag har någon för av reumatism...om inte det är det ena så är det andra. Jag tror att dem har testat någon gång om jag har något reumatisk...måste kolla det...fingrarna är super stela på morgonen sen blir det bättre mot dagen.
Elsa sy monsters och jag ponchos.......funderar på att åka och sola..det är bra för mina leder....sen ska jag träna...gick milen i går kväll....i morgon blir det gympass på friskis....ha en bra lördag allihopa kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar