fredag 27 april 2012

Jag känner att jag lever...

Första gympasset avklarad med Denise...tufft men så roligt. Så nu funderar jag på att köpa kort på Iron Gym på Erikslund...det är ju öppet jämt...passar mig bättre....jag kommer har grym träningsvärk i morgon men det gör inget...nästa gång ska jag köra på tisdag med henne...kommer förmodligen bo på gymmet när jag väl kommer i gång ..jag blir alltid manisk.....har ju kort på Friskis men tycker att det är så himla mycket folk där.... Fredrik har varit och spelat golf..gick tydligen bra...vi äter knappast några kolhydrater alls nu...och har var grymt hungrig när han kom hem....Elsa är prickig och det kliar men proverna visade att det var en virus fast jag vet faan...hon kände sig hängigare ...efter skolan. Nu ska jag snart gå lägga mig...här är bild på nyaste ponchon och bild på mig....som Elsa tog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar