måndag 30 april 2012

Valborg

God morgon mina vänner där ute ......har precis skjutsat svärförldrarna till tåget dem skulle åka till Stockholm över dagen....Vera åkte till Stockholm ...undrar om hon har en hemlig date???...dem skulle repetera föreställningen som har snart premiär...jag har fortfarande träningsvärk men kan sätta mig på toastolen.....någorlunda haha..hah. Elsa sover vi ska hitta på något kul sen...köpa blommor,plantera,köpa lite mer tyger och fixa min telefon som inte för tllfället fungerar. fredrik jobbar till tre och sen kommer Ingemar och deklarerar......
I kväll är det 60minuters löpning som gäller och i morgon kör jag gym pass med Denise.


Här är några bilder på tavlor som jag har kladdat på jobbet (på kartonger) man ta det man har....funderar på att rama in dem så tavlorna håller bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar