söndag 22 april 2012

Målet

Det känns så jäkla bra med träningen just nu...körde precis jättehårt på löpbandet....och nu när Denise ska hjälpa mig kan inte jag fuska...vilket är så bra....målet är gå ner 7-8kg och forma kroppen med styrketräning...det ska jag försöka klara i två-tre månader....Fredrik kör hårt nu han med...vi äter massa ägg..kalkon..grov bröd...smoothies..kycklinfile...finns faktiskt massa gott som man kan äta...jag älskar gröna sura äpplen...har sålt en poncho i dag till Niklas mamma...jättekul hoppas hon gillar den....... köpte massa fina chiffong tyger på Erikslund i dag ska sy lite sommar tunikor till mig....Vera hade kompis här från Stockholm Douglas...killen kan sjunga och spela...och sen har vi träffat fina Alexandra i dag...hon ska jobba i Grekland 4 månader...härligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar