tisdag 22 maj 2012

Dont like

Jag hatar att ha känslan att man håller på att bli sjuk.....lite ont i halsen ...kliar i halsen..hostar...jag har ju tränat så bra nu...vägrar att bli sjuk..bajs bajs....Denise messade precis att jag inte ska träna i dag...jag lyssnar på chefen...Har kollat på dopet...Victoria och Daniel ser faktiskt riktigt lyckliga ut...och lilla prinsessan är jättecool och lugn...undrar varför vad inte vi bjudna..jag är ju polare med kungen nu efter middagen i oktober på Västerås slottet..jag tror vår inbjudnings kort har kommit bort...så måste det vara...inget hus heller...finns två..men den andra är sunkig inuti och den andra är ful utanpå...så jakten fortsätter....nu ska jag lägga mig på soffan och onda bort denna viruset...för i morgon ska jag tamefan träna.......så är det bara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar