måndag 28 maj 2012

Coolaste PT

Duktig ...jag har varit duktig i dag. Åkte till gymmet kl 08.00 gick först 30 minuter på bandet sen 1 timmes träning med Denice..jag mådde illa riktigt illa mellanåt.....har fixat lite hemma och planerat Veras stundet ..målat fjärilar som vi ska dekorera altanen med...när  Fredrik kom hem  frågade han om jag ville spriga ett varv på spåret......japp jag försökte men kände att hade inte så mycket ork..mina ben var tunga..jättetunga.......i morgon åker Fredrik till Paris...utan mig...men men jag har ju mitt löpband och barnen,hundarna.....onsdag ska jag hjälpa tjejerna på jobbet komma igång med träningen...här är en bild på grymma Denice...söndag kör vi igen och då ändrar hon upplägget..det blir tyngre vikter...inte lika många repetionen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar