tisdag 29 maj 2012

Heissan....

Dagen har gått i ett....i morse med Vera åkte vi till loppis....gjorde några fynd....det gör jag jämt...till sjukgymnasten som är helt suverän...snart har jag fått en riktig 10 000mils service..inte konstigt att jag har lidit av domningar i händerna...yrsel..huvudvärk..har varit svullen i nacken....you name it...har haft det så många år så har blivit så van med det....hon frågade om jag hade skadat nacken någon gång och jag berättade att jag ramlade bakåt med inlines några år sedan.....hon sa att tre kotor låg helt konstigt i nacken...att nacken var otroligt stel och ...hon fattade inte hur jag hade kunnat gå så här....jag som började hos henne pga hade problem med mina knän..men det har jag fått hjälp med...genom att stärka bålen...så jag är jätteglad för det...måste tänka också hur jag springer...hållningen...så i alla fall hon ville kolla min nacke också ...vilken tur...jag var ju hos en doktor ett halv år sen...men hon ignorerade min nacke totalt...pratade bara om sina egna problem..bytte läkare förstås....därför har jag inte orkat bry mig om det.....har tänkt på att ja..ja man få väl leva med vissa krämpor....jag är så glad ..hon har redan behandlat min nacke i dag ...vridit och vänt...och nu ska jag dit flera gånger...yes...jag börjar bli gammal när jag skriver om mina krämpor och sjukdomar.....Fredrik är i Paris...det är jättevarmt där...kan inte vara så kul att behöva ha kostym på sig i den värmen......jag har tränat intervaller nu på kvällen..har träningsvärk efter gårdagens träning....nästa vecka börjar min semester...helt otroligt...bara några ynkliga arbetsdagar kvar...härligt härligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar