onsdag 23 maj 2012

Jävla hosta...j...hund

Jag är irriterad....så j...irriterad. Jag hostar typ hela tiden...jag som har börjat min träning så bra och nu kan jag inte träna....jag få panik...kanske inte men jag bli irriterad...skulle åka och titta på Veras föreställning i morgon men som jag mår nu ....blir det nog inget...jag gjorde tappert försök att gå med hunden i lugn takt men ..han måste ha "mens" eller något...Viggo var dryg..skulle mucka gräl med alla hanhundar...pucko...han är så stark..så man få gratis träning...för armarna...Vi hade möte hela dagen och det gick jättebra...inga större bråk...nej det var faktiskt inget bråk alls....
Elsa tränar på piano och Fredrik är på middag...i morgon är jag ledig..hoppas att jag känner mig piggare...så jag orkar jobba hela helgen...här är bild på surot♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar