måndag 14 maj 2012

Musik....

Jag fastnade vid datorn ....letade efter massa bra låtar på spotfy...gjorde en egen lista Minnas bästa...har städat och rensat massa i dag...åkte till shoppingcenter och köpte protein pulver och mera poncho tyger....Elsa kommer snart från skolan..och nästa vecka har Vera premiär på sin teater Arabiska Natt..ska åka till Stockholm och titta på den spännande.
Jag vägde mig i morse och jag hade gått ner 3kg....jag skulle inte väga mig ...bara mäta men jag var nyfiken eftersom jag känner det i kroppen att jag har gått ner några kilo....men jag ska lägga på mig muskler...så egentligen vågen säger inte så mycket...just det jag har varit och solat också..råkade somna..det var så skönt för min onda nacke...
Gillar den här bilden ...den är från VLT när vi var på kungamiddag på Västerås slottet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar