lördag 5 maj 2012

Mina hälso tips...


Inte dricka alkohol....alkohol bryter ner kroppen...jag vet jag är en finne men alkohol det kan jag leva utan....rökning big no no ...aldrig kommer jag att börja röka...vidrigt....D-vitamin tillskott det behöver vi ...kvinnor i norden få för lite ljus....Omega3.....motion...träning..bästa som finns...måla ...sy..... göra något kreativt..umgås med människor som man älskar...som är positiva...musik...underbart...teater...naturen och djuren...man få kraft...fixa håret det roligaste som finns....att man trivs på jobbet...massage....sova..jag måste få sömn....
I dag har det varit en bra dag. Vi har fixat Elsas hår hos lIa och det blev så fint...blonda Elsa är tillbaka bra....vi har varit på Loppis också Fredrik var på golfbanan..sen åkte vi till shoppingcentret och Fredrik köpte ett par så fina jeans/chinos till mig...vi kollade på ringar också men jag hittade inget där....har gått PW på morgenen och gick precis 6km i lugn takt på löpbandet......Vera pluggar hårt snart ta hon studenten....nu ska jag sova vi få se om det gå för det är fullmåne...och jag och Elsa sov nästan 3 timmar i dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar