fredag 6 januari 2012

Fredag

Ledig  idag...vi har varit och köpt ny dammsugare...så himla skönt. Jag är fortfarande snurig men ska jobba i morgon med roliga kollegor.....Elsa har köpt lite nya kläder i dag...hon är duktig på att hitta massa fynd. I kväll ska vi se på Voice ...gillar det jättemycket...men ibland väljer dem konstigt...det var en kille i går som var så bra och dem valde inte honom....Carola är jobbig att titta på...måste hon prata....hon är så töntig...grabbarna är underbara. Jag måste till tandläkare...jag hatar tandläkare...det gör ont och är dyrt...vill inte men jag måste snart. Jag vill få bort bokhyllan från vardagsrummet...den kan stå i datarummet.
Fick en snygg skjorta från Fredrik ...jättesnygg. Jag dricker bara smoothies för tillfället så himla gott och nyttigt. saknar vår Viggo han kommer hem på söndag....det känns så tryggt när man har en stor hund hemma..Jag har ett par skit snygga byxor som jag vill ha på mig men dem är för stora...men snart kan jag ha dem...ge mig en månad så ska jag ta kort och lägga bild när jag har dem på mig. Vad rörigt jag skriver ibland...äh det gör inget..det här är min blogg...jag skriver hur jag vill och vad jag vill. Jag hoppas att jag är bättre i morgon så jag kan träna.

Här är en recept för en jättegod smoothie
Till 1 portion behöver du:
1½ dl mager yoghurt eller filmjölk (gärna med nyttiga bakterier)
½ dl frysta björnbär
½ banan
1 pressad apelsin
knappt 1 tsk vaniljsocker

Mixa alla ingredienser till en slät smoothie och servera på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar