tisdag 10 januari 2012

Nyttigt....



Jag älskar verkligen mina smoothies.....så nyttigt och så gott....jag har nog aldrig ätit så mycket nyttigt som jag har gjort ett tag...massor med apelsiner...blåbär...jordgubbar...hallon....bananer...ägg...nu är jag trött sov ju bara 5 timmar i natt ...hostade resten av tiden....vi har köpt serien Rome den är så bra...vi har sett hela serien förut men inte på Blue Ray...så Fredrik köpte hela boxen i fredags....Pontus och Vera skulle också titta men båda somnade på soffan♥söta.Har haft en paus i virkandet eftersom jag har lite ont i handleden...inte konstigt....men i alla fall serien är helt "Fantastisk" har ni inte sett den...se den annars missar ni något. Inga hus på hemnet...what the f.....måste börja droppa in snart fina 30-tals hus...det borde..jag väntar och tjatar lite på Fredrik..inte mycket bara pyttelite...jag har rensat överallt i vårt hus i halv års tid....tänker lite om vi skulle flytta någon gång så har man gjort liten del av jobbet..vågen kom i dag men jag har inte hämtat den...få göra det i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar