söndag 1 januari 2012

Uniformen på...

I morgon ska uniformen på.....hur det känns det vet jag inte...hoppas det går bra. Känner bara att det ta ett tag innan man kan rutinena igen..det har ändrats en del....men men det ska bli kul att träffa alla kollegorna. Vi var i går hos Rickard och Maja..en lugn trevlig kväll...haha...som jag skrev på Facebook...jag åt inte hummer jag åt Mc..och det var gott...för mig är inte mat som himla viktigt...jag känner mig lite hängig(ont i kroppen och halsen)men jag ska proppa i mig vitaminer i dag....vill ju inte bli jättesjuk nu...vore inte så kul ringa och sjuksriva sig ...skulle ingen tro mig att jag var sjuk....det är bara tråkigt om jag inte kan träna i dag...vi få se hur jag mår i kväll..tänkte att vi skulle sätta på Sauna i kväll...sköönt...
Tänkte på saker som har hänt år 2011 både bra och dåliga....händelser som har påverkat mig...
Tråkiga...Norge...häktesmordet....Charlotte som dog i cancer i septeber...när jag tog slut(utmattningsdepression)..massa annat "smått"
Det räcker väl
Roliga saker...händelser
När vi letade efter hus i våras...när vi var och tittade på huset på Drottningsgatan..vi köpte inte det men det var fint...vi fortsätter jakten.
Semestern i Turkiet...och Västkusten..underbara Västkusten.
Pontus och Vera träffades♥Acke och Julia flyttade ihop i en fin lägenhet. Elsa började spela piano.Betty kom til vår familj♥Hanna och Pauli fick en babys♥ vi köpte en ny bil till mig....festivalen The Ark kanon...Fredrik bytte ute lampirna som jag hade "hata" ett antal år...nu är det bara högtalarna och bohyllan kvar..haha..hah förlåt F...jag var tvungen att skriva det här.
Fredrik och jag var bjudna på slottet..kunga middag...jag har umgåtts med Royalty...
Våra kära och nära har hållit sig friska♥Vera fyllde 18 och Elsa 10år..mina barn är stora..
Jag har målat några fina tavlor som jag är nöjd med♥ Veras underbara teaterföreställning....några bilder därifrån..se ni här.
Min fina♥♥det är du och jag Fredrik.





Japp vi få väl se vad 2012 kommer med puss.

1 kommentar: