torsdag 5 januari 2012

Våg

Har beställt en våg....."Den eleganta och supertunna Body Analysis Scale 1000 registrerar vikt, kroppsfett, andel vätska och muskelmassa hos användaren"...vet inte om jag tycker att det är så kul men det kanske peppar mig lite...om man kan se resultat.....bara jag inte bli manisk...nej det blir jag inte. Jag har hostat och hostat...perkele...man få inte svära men det är så drygt. Snart börjar nog vår Betty löpa...Frank sniffar henne i baken...så hoppningsvis det kan bli valpar till våren...och så gulligt små babysar som man kan sniffa på.


Elsa sover och jag försökte sova men det gick inte så bra...ska städa bort julen...och ta in "våren" har redan smyg startat....kanske jag ska köpa en bukett tulpaner i dag...dem är ju så fina....
En sak undrar jag...värför är jag så fruktansvärt sugen på allt gott på jobbet...hela tiden ...det är omöjligt..måste hitta en....lösning till detta..det måste bara vara mentalt....eller så är det att kollegorna ta med massa gott...jag också dem kallar mig Feeder....jag är det nog lite ..vill så gärna bjuda på något...men det få bli slut med det. Jag ska jobba i helgen...hoppas det bli lungt..det bli nog...har lovat grabbarna att vi ska måla och pyssla lite...vi få se hur det bli. Jag ska försöka göra lite nytta i dag....lämna lite saker till Brödet och Fiskarna...det är en loppis...återbruket...grabbarna brukar vara så trevliga där... alla fall mot mig...Fredrik tycker att det är orättvist....handla....posta lite Tradera paket....mysa med Elsis....kan inte träna..bajs....vår damsugare har pajat...den är bara halv år gammal...den är död...Fredrik sa att det är han som har slitit ut den...kanske det eller inte....jag älskar att damsuga....så jag känner mig inte hel nu när min kompis la av...svikare. Jag fick inte åka och köpa ny heller..tydligen köper jag för billigt "skit"...men det verkar inte spela så stor roll om dem är dyra eller lite billigare...våra håller typ ett år....jag kanske sliter ut dem eller det kanske är Fredrik?
Jag har köpt päls tyger på Erikslund...Elsa köpte rosa päls tyg....jag naturfärgat ska sy stora kuddar+klä om en stol...vi få se hur det bli.
Har fixat så vi har TV4 premium......kostar 70kr i månaden men jag få Glamour...hah...hah jag missar ju det eftersom jag slutar kl 18....Glamour är dålig...men jag erkänner att jag måste se det....min mormor som är 86år der den varje dag...hon svarar inte i telefon då...ingen få störa henne...sen kan jag se nya Paradise Hotell och så dåligt men jag kan titta samtidigt som jag spriger på bandet...tiden går lite fortare då....Jag älskar Jillian tränins dvd...bara så bra kan verkligen rekomendera det....man tränar hela kroppen....så somma r 2012 here i come♥♥♥

1 kommentar:

  1. Mannen farmor som är 85+ tittar alltid på Glamour, hon blir galen om man ringer då :) Jag tittade på det idag, herregud vad vissa av dem är botoxade o helspända i ansikte o hals!

    SvaraRadera