tisdag 24 januari 2012

Suomi Finland

Vi ska åka till Suomi ikväll.....nej jag ska inte dansa Tango i en glitter klänning i kväll...på Finlandsbåten..ska lägga mig tidigt ...köpa en bra tidning..kanske godis vem vet....bilen är full med grejer till Julia..kuddar..kuddar..gardiner och massa kläder förstås..hoppas hon gillar något.....funderar på att träna nu ..kanske gå en mil...mina ben värker...men no pain..no game....ska nog shoppa något fint i Åbo..kanske en till fuskpäls..hah..hah....har ju bara 6stycken...behöver nog en till...jag älskar jackor...vågar inte ens räkna alla mina...inga hus på Hemnet...vad är detta...är det ingen som flyttar eller skiljer sig????jag väntar och väntar..hela tiden....men det kommer säger Fredrik..det tror jag också...jakten är på G----30-tals hus ,öppen spis,kanske en veranda...fin trägård..nära stan..atelje..inte helt fel...helgen ska jag måla tavlor..lusten har kommit...men vill hitta på något nytt..nej löpbandet väntar på mig den ropar....Minna Minna...och bilden på mig här...snacka om fjortis bild men jag är ju det ibland mentalt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar