måndag 23 juli 2012

99% rätt

God morgon....
lastbil har kört över mig...känns det som...dem gör reklam för det där vitapro...kanske något för mig...SÅ JAG KAN LEVA AKTIVT LIV......jag vet är lite damp gnällig...sov dåligt pga mitt knä..så klart vad annars.
När jag började träna med Denice/min PT..var jag super duktig med kosten i början men sen när jag gjorde illa mig har jag slarvat...men nu är det dags att köra 100%.....måste ju ha någon utmaning eftersom jag inte kan springa en mil om dagen....drömde om att jag sprang 30km bara så där och var inte ens svettig...glöm det..jag har snälla jobba kompisar...en ringde i går och sa..Minna du behöver inte gå så mycket om du kommer till jobbet..jag kan springa på trappor och serva dem på avdelning...tänk vad snällt...det är nästan samma som att säga kom hit sitt här...så jobbar jag...tack T det är så snällt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi få se hur det bli skulle vilja få röntgen avklarad först....
Grabbarna spelar golf tävling i dag och jag Elsa ska väl bara vara hemma....
Jag få väl sitta och titta på idiot serier som Paradise Hotell...Glamour....you name it...kanske vi målar lite...måste köpa dukar.....
Jag tror Betty börjar löpa snart..hoppas på valpar i höst...vore kul med några hund babysar..hur kan man sälja den sen...jag slutar väl som Cruella De Vill.........
Jag få väl köra överkroppen så länge och några rehab övningar...så är det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar