tisdag 3 juli 2012

Älskar att träna...så är det....

I dag har jag först gått rask takt 6km....i solen så härligt...älskar solen..gå inte bort nu....sen åkte jag till gymmet på kvällen...körde styrketräning 40 minuter+crosstrainer 30 minuter...det gick så himla bra..gillar Iron Sport gymmet på erikslund...lagom med folk...jättenära mig...man kan träna när man vill..perfekt...har kort kvar på Friskis men ska säga upp det när jag kan ...har ett års kort...men tränar inte där...det är för mycket folk överallt...
Fredrik har slipat väggar i Elsas rum ...i morgon ska vi måla väggarna och fönstren....
Denice ska ta mått på mig om två veckor så nu måste jag verkligen sköta kosten....och träningen förstås....
Flyttade alla mina målagrejer till förrådet ...ska ha min lilla atelje där nu...tillsammans med skyltdockan Anita..Elsa tycker att den är läskig men jag tycker hon är ganska cool...hah..hah...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar