tisdag 24 juli 2012

Så mycket bättre

Knät känns så mycket bättre...har lindat den och ha på massa Ipren salva...och sen går jag nästan inget...
Nu slutar jag dricka Cola i veckorna igen ...dricker i för sig light variaten men nu få vatten duga...köpte lite grejer hos gymgrosisten..som innehåller koffein..det är väl kroppen är ute efter....jag dööör det är så kvavt..Denice sa att jag skulle sova med öppen mun ...som hundarna gör om det är för varmt....ha bra läsning..........hösten ska jag träna hårdare än någonsin ska verkligen testa mina gränser.....Fredrik och Niklas ska spela golf tävling i morgon hoppas dem vinner.........dem kom tvåa sist......


Elsa har tagit dem här fantastiska bilderna på västkusten...älskar svanar...finns nästan inget vackrare♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar