torsdag 19 juli 2012

Trääääääääääning och måla

Det är det roligaste jag vet...och plötslig har jag fått "smak" på att träna styrke träning....har jag ju alltid älskat att träna men mest konditition......men min PT/vän Denice Lundevall...har hjälpt mig att komma igån med styrketräning.....me like!!!!
I morgon ska vi måla...sprya det ska bli så roooligt...Fredrik har fixat sovrummet och vi har köpt nya möbler bilder kommer sen......
Har varit hos läkare...fått remiss till Magnet röntgen ....kolla vad som är fel i knät...sen surrade han om att jag eventuellt skulle åka till Uppsala och ta prover om jag lider...av ...något som heter Ehler-Danlos Syndrom....typ att man ha "gummi"leder...jag googlade...det ska man inte göra......
Ikväll bli det träning ska köra crosstraining och styrka....laddad...så kul.Ville skriva en lista av all idrott som jag har hållt på med genom åren



Basket,Gymnastik
Fridrott 100 meter
Judo
Hockey
Inlines
Dance
Styrketräning
Löpning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar