fredag 27 juli 2012

Ibland

Nu är jag så där trött...som jag bli ibland...bara helt slut...så där slut när man blir känslig mot ljus och ljud...behöver sova en natt.....och inte vakna hundra gånger....i morgon blir det mycket träning..bara längtar .......bra dag på jobbet men förstår inte varför jag bli så slut.....kanske för rese tiden är nästan två timmar...tänk vad många timmar jag förlorar...Betty har börjat löpa nu så det är lite jobbigt här hemma för Viggo går efter henne hela tiden och Frank ska försvara....
Söndag ska vi måla några tjejer..hoppas det blir fint väder...har tänk på en sak...jag reser inte mycket...har inte ens varit i London eller Paris...känns som jag ligger efter massor...Fredrik reser en del...men jag känner mig aldrig riktigt sugen på att resa heller...konstigt vad????måste vara fel på mig ....och så går jag inte så ofta ut heller ni vet så ut på en pub.... men...jag njuter mer att stå på "crosstrainen"...löpbandet....ta foton...eller måla....kanske har det med mitt jobb att göra...att man träffar så mycket människor på dagarna så orkar man inte så mycket mer när man är ledig...jajajaaaa alla är vi så olika...få väl resa när jag är äldre och inte ha så många hundar hemma....det klart att jag har varit utomlands men tycker ändå att det är så skönt att vara hemma........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar