lördag 21 juli 2012

Sjukt ont

Jag har sjuk ont i dag.....och inatt sov jag nästan inget............JAG TRÄNAR INTE BENA!!!!!kan inte...skulle jobbat men är hemma..klarar inte att springa fram och tillbaka..trappor...jag få stanna hemma och försöka gå lite som möjligt...i går hoppade knät två gånger ur led...jag vill inte gnälla..finns dem som har det så mycket värre men det här börjar blir riktigt irriterande...min sjukgymnast ha semester....
Tycker att jag har gjort min bästa tavla..kommer inte sälja den...hah..hah rätt pris förstås.....hoppas jag få tid till magnet röntgen snart...han ...sa två veckor...det är ganska snabbt...Fredrik spelar golf och jag knaprar värktabletter..vilket inte hjälper.....fint väder i alla fall...........faaaan det alltid något med mig om inte det är nacken,,så är det knät...eller blodvärden...eller något annat..skadad gods....andra hands sortering...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar