söndag 1 juli 2012

Hur botar man PMS

Jag...tror att enda botemedlet är glass...chips...choklad eller...det är alla fall det jag är sugen på typ hela tiden......helgen har gått i festivalens tecken...trevligt...men i går hade jag såååååå j..ont i fötterna..hade ju 10cm höga klckar..perfekta festival skor..I kväll hejar vi på Italien..är ingen fotbolls fanatiker men vissa matcher är roliga att se...och i kväll kommer det blir spännande.....
I morgon ska vi börja renovera Elsas rum..nya tapeter,måla och nytt golv det ska bli så roligt....
Grabbarna är på golfbanan...båda är så allergiska...gräset+hundarna...tyvärr mest för den stora Viggo pojken..... men Anette och Janne har honom nu...och han blir så bortskämd.....själv har jag färg i hårbotten och jag orkar faktiskt inte träna i dag...har träningsvärk i armarna..bästa värken är tränings värken...men jag är trött och PMS monster i dag..så det är bättre att jag stannar hemma...Har faktiskt storstädat hemma ...skurat princip överallt och tagit bort massa grejer...vill ha så lite grejer som möjligt framme.......bara stora ytor.....lätt att städa..

4 kommentarer:

  1. Hej Minna!
    Gott att höra att även du blir sugen på godis och struntar i träningen ibland! Och att du har ont av höga klackar!! Det har jag med! Sanslöst, men snyggt är det om man kan gå dem!! Nu hejar vi på Italien!

    SvaraRadera
  2. Hah...hah jag är jämt sugen på choklad och äter i smyg....när ingen ser....

    SvaraRadera
  3. Det låter som jag Minna! Värsta sockermonstret vissa dagar...
    Håll ut :)
    /Karin

    SvaraRadera
  4. Lycka till med ditt projekt ...kikade in på din blogg ska ha koll hur det går för dig!!!Kram

    SvaraRadera