lördag 14 juli 2012

Lördag kväll

Jag gick till gymmet i dag....2,5kilometer dit och sen tillbaka....tränade armar +rygg+mage......jag vill kunna springa...jag saknar att springa..nu har det gått 6 veckor när jag fick riktiga problem.....
Jag har slutat att sola i solarium...jag tror att det är helt enkelt idiotiskt....fast det är så skönt ibland...kör med brun utan sol...det finns en del så är jättebra och inte luktar heller.....
Har jag sagt att jag börjar jobba på måndag...haha..ha.ha det har jag flera gånger...ångest vill inte...trivs att bara vara...saknar inte jobbet ett dugg faktiskt....skönt när ingen vill något....drömmen vore att bara få måla och skapa hela tiden....det passar mig..behöver....inte det där sociala...är ju lite av en ensam varg....självklart tycker jag jättemycket om mina jobba kompisar men pendla och långa dagarna börjar nöta ut en.....tänk att jag känner så här efter 5 veckors semester....men ska försöka att få lite energi av min träning som går så himla bra ...utom att jag inte kan springa....
Nu ska jag sova gott folk...har det bra alla där ute♥♥
men halååååååååååå var är värmen.....solen kom hit nu det är många som väntar på dig........snälla♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar