måndag 16 augusti 2010

GET OUT OF MY FACE....

Nu kommer det ett argt inlägg.........det handlar om mat och utseende förstås....kan folk bara sluta bry sig vad andra  äter....jag har alltid varit svår med mat ändå sen jag har varit liten...jag tycker inte om så många saker.....är oerhört känslig för vissa lukter och konsistens men jag äter....alltid har folk kommenterat mitt ätande och det har varit ofta diskutions ämne både privat och på jobbet. Jag har alltid idrottat mycket...alltid velat vara vältränat...jag känner mig starkare både fysiskt och psykist men vad det gäller mat...gillar inte laga mat och gillar inte sitta och vräka i mig mätt...i tre rätters middag. JAG VET att jag skulle kunna må ännu bättre om jag åt enligt kost cirkeln eller tallriksmodellen...men nu gör jag inte det...om någon kan leverera färdiga maträtter i lagon portion på min dörr utan lök och kryddor...då kanske. Maten stressar mig...ibland äter jag något i smyg inte för att jag skäms men för att slippa alla jävla kommentarer...vad bra nu äter Minna....halåååå jag är 42 två år och om jag nu åt hundbajs kan bara all s...i det.....Jag Vet att dem flesta menar väl och vill att jag ska må bra men när jag ber att jag vill inte prata om min kost...respektera det. Jag går aldrig runt på vår lunch rum och kommentera vad folk äter...hur kul skulle det vara om jag gick runt och ifrågasatt allt vad folk har i sina lunchlådor ....HEJ du borde kanske inte äta så där mycket ...du väger tio kg för mycket...........Jag väger inte 42kg inte ens 52kg...Jag bryr inte om hur mycket andra väger inte alls dem få äta och dricka hur mycket dem vill. Jag kommer komma med vassa kommentarer här om efter om någon kommenterar mitt ätande så var beredda på det...GET OUT MY FACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar