onsdag 11 augusti 2010

Trötthet

Jag hatar känslan av likgiltighet och trötthet...dagar när man känner ingen lust till något. Jag har ibland såna dagar...känns som människor har så mycket problem med det mesta..jag blir trött..Jag orkar inte höra problem....energin försvinner...vill hålla min kvar...Fredrik har aldrig några problem...han är oftast glad eller alltid glad...han kan njuta av livet...beundrar  det...jag kan också njuta av väldigt små saker och älskar när jag har dagar när jag kan se allt och känna allt...men ibland hamnar jag i gråzonen...kanske för att jag alltid kör ett tag hundranittio...sen orkar jag inte hålla tempot...
Jag känner så oerhört tacksamhet över allt jag har fått i livet...väldigt.....kan ibland drabbas av dåligt samvete för att jag har det så bra. mina problem är egentligen ganska små....ytliga...materiella...var ska jag ha för färg på bilen???Varför kan jag aldrig lyckats gå ner i min match vikt vilken färg ska jag ha på håret...ska jag byta jobb...varför kan inte jag vara 30längre...listan fortsätter och det är inga verkliga problem egentligen....man ska vara tacksam så länge man kan borsta sina egna tänder och torka sin egen rumpa.
Men jag är trött i dag....och det får man nog vara...kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar