lördag 7 augusti 2010

Joe Farrellis

Vi är i Göteborg och hälsar på mina svärföräldrar....har precis vaknat ...sov så skönt så jag nästan mår illa nu. Vi har varit på stan...jag har handlat på Zara...hittade en snygg jacka förstås...alltid på jakt efter den perfekta jackan...nu har jag typ 40 jackor......Elsa sa också att "mamma du passa i en vit Lexus" undar vart har hon fått det ifrån....hittade ett par Boyfriend jeans också sådana baggiga....Fredrik hittade en fina jacka han med....Elsa shoppade som vanligt...hon ska byta stil..det ska var jeans tights och vita toppar...
Vi åt på mitt favoritställe Joe Farellis på Avenyn...älskar den...stilen är precis som kilva in i serien Sopranos eller Gudfadern filmerna...de har världens godaste pizzor...har faktiskt aldrig ätit så god pizza som i dag...har tagit bilder också men det kommer se......Fredrik står här och rättar vad jag skriver...jag är ju finska det blir ju lite fel..men vad spelar det för roll---om det blir fel i på,i ett,eller en...jag ...det finns vissa saker i svenska språket som jag inte kan och så kommer det bli.Nej nu maste jag vara lite social kram.

1 kommentar: