torsdag 12 augusti 2010

Träning och proteindrinkar

I da har jag levt på pulver och gjorde faktiskt världens godaste smoothie...Jag har hittat en 20minuters mage/rygg program på dvd som man kan göra hemma så jag körde den men måste köpa en ny yoga matta eftersom jag har tagit min till jobbet...Vi har ett litet gym på vårt jobb....Elsa är fortfarande sjuk så tråkigt...och Fredrik och på sin långpromenad....såg en riktigt bra film i går...Remember Me...riktigt bra faktiskt...Jag och Vera vi kom hem en stund sen ...vi gick en timma..Vera var törstig och jag hade ont i knäet. Jag hoppas att det bli lugnt på jobbet i morgon...och inte så tjatigt som i förrigår....Fredrik har beställd en ny tjänstebil...men det tar 10-12 veckor innan han få den...tråkigt att behöva vänta så länge...
Jag hittade en fin liten kista på loppis som jag ska måla vitt...vad jag ska ha i den vet ej....kanske mina mössor...jag måste bara göra rent den inuti också.....jag jobbar hela helgen suck...men nästa vecka börjar ordinarie komma tillbaka...dem få som vi har kvar...

2 kommentarer:

  1. Hur går det med protte och pulver?
    Jag har länge haft funderingar att tänk om man slapp äta o kunde bara dricka nåt så det räckte för näringsintag hihi

    SvaraRadera
  2. Det går bra fast helgen har jag fuskat lite...suck var så hungrig att jag kunde äta en häst.....men nya tag i morgon ...

    SvaraRadera