onsdag 11 augusti 2010

Min nya /gamla kompis

God morgon...detta kommer vara min kompis nästa 14 dagar...lösgodis mage ska bort...det finns inga genvägar och laga nyttig mat är inte min grej...kanske i framtiden...men nu ska jag rensa min kropp och....låta magen vila...har ju magkatarr...jag älskar Nutrilett det smakar bra och ge resultat om man klarar av det...jag ska även variera med goda proteindrinkar.....ok lite Cola-Zero är tilllåtet...annars blir jag ett moster. fredrik väckte mig tidigt...han skulle jobba och jag är LEDIG..Elsa är sjuk hon har feber och ont i halsen....Har inte haft lust att måla just nu men lusten kommer nog snart......
Jag har gjort kanske 40 mössor på sommaren och ska snart lägga dem på Tradera när det blir lite kallare....nej nu ska jag njuta av dagens goda måltid kram...

1 kommentar:

  1. Ja, jag kämpar på ;)
    Lycka till med din kur!! =)

    SvaraRadera