måndag 2 augusti 2010

Trött

Jag har varit extrem trött i dag...Vera och jag vi gick 7km med vovvarna...hela dagen har jag ätit massa gott. Funderar vad jag vill göra i framtiden...skulle vilja ha något eget verkligen...jag orkar inte pendla längre och kan inte klona mig på jobbet...suck...
I morgon är jag ledig ska bara åka till infektionskliniken och ta massa prover sen få jag en hepatit spruta kunde vi inte fått det innan vi började jobba...det kan man fråga sig.
Fredrik har börjat jobba i dag och haft en bra dag på jobbet. Köpte en duk  i dag ganska stor ska nog måla i morgon om jag får inspiration.....inget dunkande huvudvärk i dag ...klart inte har ju inte varit på jobbet. När jag jobbar brukar jag få huvudvärk hela tiden den börjar på morgonen och fortsätter resten av dag...värst är det när jag kör hem....jag försöker med allt just nu dricka massa vatten...tänka på att inte spänna nacken och axlarna.....Jag har köpt boxen med Mia och Klara det är så j...roligt älskar när hon spelar hårfrisörskan...På bilden underbara Viljami min bror son som är 3 år..vissa barn har något speciellt man kan inte låta bli älska honom...han har något speciellt  i blicken. Jag bli alldeles varm när jag tänker på när han och jag åkte till Maxi tillsammans när han tog mig i handen...och vi shoppade lite och han fick en egen påse som han så stolt la alla sina saker...vattenpistolen,tröjan med draken på,lite godis också....fina fina Viljami synd att han är så långt borta.

1 kommentar:

  1. :( det där med jobbet låter inget vidare...du borde kanske verkligen fundera över om du ska vara kvar....nu vet jag ju inte vad du jobbar med och hur långt du måste pendla....me låter som att du är väldigt spänd då du jobbar....:(
    Kramar

    SvaraRadera