fredag 13 augusti 2010

Hot...hot...hot

Vilken tråkig dag....har varit hemma med Elsa nästan hela dagen eftersom hon har varit sjuk....jag har bara ätit pulver också och varit så j.....godisugen. Det är kräftskiva hos Rickard men vi kan inte gå...Fredrik få göra det när han kommer hem...han är och tittat på när Foppa spelar på Rocklunda....jag är inte så värst kreativ just nu.....det är nästan för varmt att måla eller göra något. Lilla hunden hade kissat på sidan av överkastet...undrar hur länge han tänker hålla på så....börjar alvarlig tröttna på hans revi märkande...tvätt maskinen går hela tiden och jag kan inte slappna av för att han kissar ibland lite hit och dit..jävla småhundar.Jag ska jobba i helgen och har typ ingen lust att göra det......dagarna är så långa...

2 kommentarer:

  1. hej minna! Det gick inte så bra det där med vår träff :( Hoppas du inte tröttnat på mig och vi kan göra ett nytt försök snart igen...
    kram

    SvaraRadera
  2. Vi kan träffas på måndag kram

    SvaraRadera