onsdag 11 augusti 2010

GODIS=FIENDE....BEROENDE

Jag är godis beroende....det stör mig oerhört....all tid som jag lägger på att träna förstörs av socker...jag tror att hela min kropp är full med socker...jag klara inte av sluta...tycker att livet är menigslöst att leva om man inte få trycka i sig en påse varje dag..det stör mig...hur i helvete slutar man ....värsta är det på jobbet för där behöver man energi....snabbt...och kom inte nu och säg att frukt är gott...det är inte gott...jag gillar inte frukt och grönsaker...jag skulle kunna leva på choklad och munkar suck....jag måste sluta...måste hitta finsk Sisu och rensa kroppen från det vita giftet...så kanske man kan få lite resultat från all träning..få lägga lite trigger bilder.....ingen godis=fin kropp....ytlig inlägg men detta stör mig så in....i ..h....Det bli promenad med Vera snart...tyckte att hon var så fin på bilden...i sista bilden....Jag ska sluta i dag så kom och bjud inte godis...jag kommer att bli så j...grinig....deppig....usch...men jag måste fixa det...

2 kommentarer:

  1. Håller med dig fullständigt...varje gång man tycker att man har varit duktig så trillar man dit! Och ja, Vera är verkligen tjusig på det kortet :)Du, det var inte en dålig kropp du har som förebild, suck!och godisbilden snor jag som skrivbordsunderlägg ;=D(hittar ingen bra malteserbild)

    SvaraRadera
  2. Hahhnej men du och jag vi var duktiga då....

    SvaraRadera