torsdag 5 augusti 2010

Stänga av

Jag måste bara stänga av vissa saker.....Jag är bra på det jag kan det.....eller kan jag. Jag vill hjälpa människor, fixa saker se resultat men känns som man hela tiden går en lång j....uppförsbacke.
Vem ska hjälpa ...vem ska försöka göra det????Kan man bara vända ryggen och göra sitt jobb....gud så svårt. Jag är trött i dag och uppriktigt riktigt ledsen...
Fick mera bilder frå huset i Toscana så himla vackert...finns det såna ställen på riktigt?
Jag känner mig som 80-årig i dag minst...Fredrik är ute och motionerar...vi turas om.... jag kommer hem så går han och tvärtom. Jag vill springa på spåret men vågar inte göra det själv min vackra ståtliga vakthund är för slö att orka med. Han vill helst kissa på två ställen och sen ligga på soffan eller på Fredriks sidan på sängen...aldrig min sida...han boa sig under hans täcke...så det är ingen mening att bädda...
Elsa är hos sin kompis Freja...hennes första dag på fritids...hon har haft roligt...hon sov hela natten med papiljotterna på...finns ingen annan 8-årig som är så medveten vad hon vill och vad hon ska ha på sig..."jag har egen sminkstil" men hallååå ho är bara åtta.....och så har hon bra pengar hörsel!!!
Nej jag väntar på Fredrik ...han är min MR Big lugn och trygg och "kan passa tider".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar