måndag 26 december 2011

Annan dag jul

Har precis tränat klart ...körde 8km intervall träning...jätteskönt..utom att bina benhinnor  gör sååååå ont,köpte Ipren salva i dag som jag har masserad in...japp Fredrik hjälpte mig lite. Vi var på stan i dag...åt på Waynes coffee..tittade lite på rean men jag hittade ingenting. Jag känner mig mättad säger man så??Tycker att jag har det mesta och behöver inget just nu....det enda som jag trånar efter är ett nytt hus.....det är absolut inget fel på vårt hus det är stort och fint men det vore så kul att byta miljö...och inreda....det finns ingenting på Hemnet...jag ska börja spara riktigt ordentligt nu om vi någon gång flyttar så kan vi köpa dem möblerna man riktigt vill ha.

Hoppas Betty börjar löpa snart...tänkte att det skulle vara kul med valpar i vår. Jag tycker att det är så skönt när det är varmt det kan gärna fortsätta att vara så här tack....Vi bastade i går det var så länge sen...jag hade köpt björkris ...och det luktade så gott i bastun...Fredrik fick lite risterapi...nej nu ska jag spela lite Fruit Ninja...jag är helt kass i det...i morgon få jag min nya telefon...kanske jag kan bli bättre...både jag och Fredrik är helt maniska med Fruit Ninja..detta idiotiska spel...jag som hatar spel..men detta spel är tillräckligt simpel för mig...och min lilla hjärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar