måndag 5 december 2011

Måndag...måndag

Min första dag med "pulver"...första dagen är lättast ...tredje dagen är vidrig..hungern kommer då men jag ska låtsas att jag är på Robinsson ön....fast jag äter inte palmhjärta. När man dricker Nutrilett måste man komma ihåg att dricka mycket vatten vilket jag är dålig på men nu måste jag komma ihåg det. Ni som är tveksamma för det här med pulver...för mig passar det..det är lätt och enkelt..jag som hatar att laga mat orkar inte tänka på vad man ska göra om man ska köra diet....och ni som tänker att hon behöver inte banta...big no no...juu jag behöver det just nu..kan inte ha mina favo jeans...eller jag kan men kan inte andas i dem......väger mig aldrig...provar bara min favojeans...och när jag kan ha dom så är jag nöjd...så jag behöver inga moral predikan om att jag inte ska gå ner i vikt...man ska ju trivas med sin kropp eller hur??Jag bli alltid otroligt pigg när jag kör pulverkur...ibland gör jag protein drinkar också...och vid värsta salt suget då äter jag knäckebröd...men nu tänker jag bara köra med pulver....Maria om du läser detta ska du hänga med??? Vi klarar ju det så bra tillsammans..har gjort det antal gånger....Fredrik tänkte köra också efter jul....han kommer att bli hungrig...Fredrik ska åka till Paris i dag..lyxigt...jag ska vara hemma med Elsis och fortsätta julklappsjakten.....och bara ta det lungt.Hoppas ni få en bra dag alla som läser min blogg...tänkte snart ha en liten tävlig här......bilden är från förra vintern....vill inte ha en repris i år...vill inte ha snö alls♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar