torsdag 22 december 2011

Min Mamma Katri



Min mamma Katri är en av dem starkaste jag känner...hon är coolaste mamma man kan ha..hon tycker att popcorn är mat...indianer åt ju det...hon är generös...så ..otroligt..delar alltid med sig...man kan prata allt med min mamma...mamma skrattar så att hon inte för luft...vad vi skrattar ibland...hon är snäll ibland för snäll men aja baja om man gör henne arg..hon är inte att leka med...min mamma har vad man kallar "Grace" kan inte riktigt förklara dem som känner henne förstår. Jag saknar henne ..och hennes trygghet nära mig.Hon klagar aldrig...hon vill bara människor väl...hon vill alltid förlåta eller förstå..kommer ihåg när Finland förlurade i hockey mot Sverige...alla var sura utom hon...hon var glad för svenskarnas skull...hon är lugn ,trygg,min fina mamma.♥♥♥Hon respekterar alla och genuint intresserad av alla som hon möter..min förebild..det är hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar