torsdag 15 december 2011

Hund pussar

Sitter här med min fina lilla Betty i knäet...fina tjejen. jag är jätteförkyld så himla segt. Jag har precis kollat Hemnet..bläää inga hus..men det är nog lungt före jul...få väntar till januari när alla helgerna är över...så kanske det kommer igång.
Min pulver diet går hyfsad...jag fuskade i går..men nu är jag tillbaka igen.Snart bara en vecka till jul tiden går så himla fort...för fort.
Fredrik ska på jobbets fest i kväll...jag... skulle också ha fest på mitt jobb...men jag orkar inte gå. Ringde till Lia ...hon bakar världens bästa bullar...och jag funderade om jag skulle baka med Elsa i dag...men jag känner mig plötsligt sämre så det få nog bli till helgen. Vera spelar teater hela veckan...två föreställningar per dag....1 1/2 timme lång....skönt snart har hon också jullov.
Jag måste fixa några julklappr till sen är jag klart....ooo vad jag saknar värme...har precis tittat på bilderna när vi var i Turkiet...härligt varmt det var...men åker ingenstans utan Fredrik...tycker att det är tråkigt om han är inte med♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar