fredag 30 december 2011

I-landsproblem

Tänkte på några saker som irriterar mig...jaa inte bara mig ...tex...vi var på Ikea..där har man en kassa...  man få ha max 15 varor...alltså en snabb kassa...det klart det fanns en kärring med 100varor..hade lust att gå fram och fråga hur många varor hon hade....eller när folk parkerar bilen  på miljöbil platsen...men HÅLLÅÅÅ 740 ...20år gammal är det en miljöbil...ska jag gå dit i helgerna och sätta lappar på dem som står fel... tänkte göra egna lappar....eller när folk är för lågsamma i kön..det var en kvinna som la varje grej i en liten platpåse innan hon la varorna...hon ville väl kanske ha extra frys påsar...eller när folk ska ta ut pengar flera gånger...på bankomaten..först kolla sin saldo och sen ta ut pengar...eller  när folk smakar lösgodis....man har ju inte betalt godiset...vet dem inte hur godis smakar...eller när vi hämtar Mc...och det fattas strips..eller något annat och det händer faktiskt varannan gång....jag giillar inte smulor på golvet heller eller smutsiga speglar....eller när skor står snett...eller diskbänken är smutsig...eller tidningar står snett...Vad mycket problem man har eller♥eller när folk stannar med sin hund....och väntar att jag ska gå förbi med vår hund...det finns en gubbe som alltid stannar med sin hund...känns som han riktigt provocerar....och Viggo bli galen han verkligen "hatar" dem båda...sen ruskar han huvudet och mumlar något typ "gud har hon ingen ordning på sin hund"...japp det finns en del saker som kan reta en....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar