tisdag 20 december 2011

Motivation

Hur håller man motivationen uppe...vad det gäller träning och nyttig kost...jag ge upp alldelles för lätt...kanske är jag för bekväm eller jag är rädd för att få ont. Jag har tränat så himla mycket i mitt liv....och ibland fått så himla ont när jag har tränat...mest i benen...molande värk i benhinnorna ....inte kunnat sova....sen är jag sockerberoende också så det bara skriker om det...har ständigt dåligt samvete...vill vara hälsosam och ta hand om kropp..det är det enda kropp jag får...och jag måste vara rädd om den.
Här är min önskelista till 2011

1. Motivation
2. Livslust
3.Att jag kan slappna av
4.Att jag inte ska hela tiden uppnå perfektion....
5.Balans
6. Nytt hobby
7.Glädje att jobba
8.Sova bra
9.Resultat
10.Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar