söndag 4 december 2011

Nutrilett

Funderar på att börja köra en pulverkur...bara så där innan jul..så man rensar kroppen lite....måste bara köpa nya påsar. Jag tycker att choklad smakar godast..Elsa och jag vi har varit och shoppat lite julklappar...det mesta har jag köpt så skönt. Ingemar var här i går kväll...Fredrik lagade god mat+ Amarone vin+chokladrulltårta.
Jag känner att jag har förkylning i kroppen..som inte bryter ut....lite segt om man ska träna. Fredrik är i väg på någon grej och jag sitter och virkar förstås ..bloggar nu i för sig...
Att det är så svårt att låta bli godsaker...det är faktiskt jättesvårt...suck...jag ska fixa mitt hår hos bästa Lia slutet av månaden..börjar bli dags.....vill ha det riktigt långt..gillar det.Saknar min familj i Finland ..tråkigt att dem bor så långt borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar