onsdag 21 december 2011

Minnen

Jag vill inte glömma bort allt...allt det som hände när jag var liten...försöker komma ihåg ..så tänkte om jag ibland skriver ner mina minnen så försvinner dem inte...har några bilder som väcker så mycket känslor...minnen..jag tror att jag är runt 8-9 år....jag hade fått en katt unge som hette Bingo...samma katt som min lillebror kastade ut genom fönstret...från tredje våningen men den klarade sig..fick ungar senare..jag var så lycklig när jag fick den här kattungen. Min pappa är i bakgrunden,,,har hade gjort illa sig på jobbet och hade fått gipsad fot...det var en varm sommar och det kliade så något fruktansvärt..jag tror att han tog bort gipset sen.
Jag kan känna doften av Kivijärvi...värmen..farmor och farfar Eelis fortfarande levde...farmor Anna satt alltid i fönstret och väntade att någon skulle komma. Min mamma har nog tagit bilden..jag är väldigt lik Elsa om man tittar på bilden...nej nu ska jag sova..ska upp och träna i morgon kram♥

1 kommentar:

  1. Muistan hyvin, kun otin tuon kuvan.Se on otettu Palokassa.

    SvaraRadera