tisdag 13 december 2011

Teater

Ordet teater gör mig lycklig...riktigt lycklig...det kliar i fingarna och känns i hela kroppen när jag tänker på dem gångerna när jag har stått på scen....Ikväll ska Vera stå på scen..det har hon nu gjort ett antal gånger....och i kväll ska vi åka till Stockholm och titta på henne.
Jag har varit och köpt blommor som Elsa ska ge henne..bilder kommer lite senare.
Jag känner att jag håller på att bli förkyld ..känner mig seg i kroppen men tar några värktabletter så kanske känns lite bättre. Min Blogg kompis i dag är FRISK jippii ingen återfall med cancer...vad glad jag är för det super glad...hoppas hon få mössorna i dag och är nöjd med dem. Mitt pulver kur går rätt så bra ha dock ätit någon knäckemacka då och då. Ingen babys för Hannish än men den kommer snart hoppas jag....och jag är såååå avundsjuk..vill också nosa på en sån liten...mmmm...doftar gott. Jag skriver verkligen konstigt ibland ...ni få ursäkta det..är ju en finne här och skriver inte perfekt men så få det vara...Elsa ska spela piano i skolavslutningen hon måste öva extra i kväll.På bilden Vera som var med i Grease.

1 kommentar:

  1. Teater är underbart!
    Egentligen är det roligare än att arbeta med film, men det har ändå blivit mest film för min del. :-)

    SvaraRadera