fredag 9 december 2011

Sköna fredag

Jag gick upp tidigt i morse...skulle fixa Elsas hår för hon skulle på skolans Nobelfest. jag gick en timme på löpbandet och forsätter min pulver diet...jag har fuskat lite tog en knäckebrödsmacka med ost...blev så himla saltsugen....men annars går det jättebra ...det blir värre i kväll när Fredrik och Elsa kommer att ätä något gott..typ pizza och godis. Jag har några julklappar kvar att köpa ska försöka fixa det.
På måndag ska jag i väg och kolla mitt hjärta,äntligen.Hundrana vill inte gå ut särskilt inte Frank..han nästan vägrade jag fick drar honom i morse...han är ju så liten och fryser så mycket. Jag ska skicka väg två mössor till min bloggvän Ida...http://mittfjardeliv99.blogspot.com
hon samlar pengar till cancerfonden...så mina kära vänner öppna era plånböcker och ge ett bidrag...nu ska jag åka till mitt favorit ställe Återbruket.....man få slåss där,nästan varje gång..bland tjuriga gubbar..adios(på bilden jag och Hanna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar