onsdag 7 december 2011

......................

Sitter här vid datorn och försöker driva tiden...Elsa kommer snart hem....hon vill alltid åka i väg någonstans och jag har inte större lust.
Jag klarar min pulverkur bra...inte ett dugg hungrig just nu..målet är 55-56kg det är vikt som jag trivs bäst i. Jag funderar på att köpa en våg...nästa vecka när jag har kört en vecka....det snöar och jag har varit och skottat ute. Jag sov dåligt hade tryck mot hjärtat i natt...har inte haft det på länge ...nej det beror inte på min diet...hittade en bild på gulliga julgranskulor som någon har stickad...kanske ska testa...måste bara hitta glitter garn. Pratade med fin Hanna i dag...har inte sett henne på tre månader snart....och snart kommer babysen vad spännande...kommer bli som en docka tror jag.....trist att en del mina kära och nära är så långt borta...man ska alltid behöva sakna dem..men thats life.

2 kommentarer:

  1. Nyfiken-vad väger du nu? Och hur lång är du? :)
    Annis

    SvaraRadera
  2. jag är 168cm och väger runt 60kg

    SvaraRadera